| 1 |
1120-NCSE5 (R1) |
آزمایشهای ساده و کاربردی برای آموزش مفاهیم سایندگی و براقسازی فلزات |
کمیل محمدی سربنانی، ولی الله میرجلیلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 2 |
1039-NCSE5 (R1) |
آموزش تلفیقی STEM: تحلیل بنیادین اصول نظری و کاربردهای عملی |
سعیده کمالی نهاد، شبنم عباسی، آسیه ابراهیم زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 3 |
1230-NCSE5 (R1) |
آموزش تلفیقی ریاضی و علوم تجربی |
مرتضی رکاب اسلامی، ابوالحسن فریدونی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 4 |
1029-NCSE5 (R2) |
آموزش علوم تجربی با رویکرد بینرشتهای (STEAM) در خدمت توسعه پایدار: تلفیق هنر، فنّاوری و محیط زیست |
امیر فرح نسب، حسین توسّلی، محمّدرضا مرادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 5 |
1249-NCSE5 (R1) |
آموزش علوم تجربی با رویکرد توسعه پایدار: بازیافت ضایعات میگو در تولید کاغذ سبز |
مریم آذرپرا، فاطمه صفائی، فائزه شه دوست فرد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 6 |
1192-NCSE5 (R1) |
آموزش علوم تجربی با رویکرد محیطزیستی برای توسعه پایدار |
وحیده صادقی، سما محمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 7 |
1101-NCSE5 (R3) |
آموزش محیط زیست در درس علوم و نقش آن در توسعه مهارتهای زندگی و مسئولیت اجتماعی دانش آموزان |
احمدرضا کاظمیان مقدم، سیده مرضیه محمودی سیدی، فاطمه عزیززاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 8 |
1254-NCSE5 (R1) |
آموزش محیط زیست، مسئولیت اجتماعی و مهارتهای زندگی: بستری برای تغییر نگرش و یکپارچگی در آموزش علوم تجربی |
امیر فرح نسب، محمّدمهدی حسومی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 9 |
1066-NCSE5 (R1) |
اثربخشی روش تدریس E5 بر یادگیری درس علوم تجربی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی |
صغری استوار، سعیده قیصری، حسین افلاکی فرد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 10 |
1195-NCSE5 |
ادراک دانشجومعلمان رشته علوم تجربی از تحول هویت حرفهای خود: یک مطالعه کیفی مبتنی بر بازگشت به تجارب کارورزی ۱ تا 3 |
ناهید محمدی پارسا، سمیه تقی زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 11 |
1083-NCSE5 (R1) |
ادغام رویکرد شیمی سبز در آموزش علوم تجربی برای تحقق توسعه پایدار |
مریم روستافارسی، سعیده کمالی نهاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 12 |
1118-NCSE5 (R1) |
ارزیابی کیفیت آموزش درس علوم تجربی بر اساس آزمون بین المللی TIMSS |
محمد جواد قربانی، محمد صادق عباسی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 13 |
1034-NCSE5 |
افزایش انگیزه و علاقهمندی دانشآموزان در آموزش علوم: راهبردهایی برای مشارکت و موفقیت تحصیلی |
زهرا مصوری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 14 |
1119-NCSE5 (R1) |
اهمیت و جایگاه رویکرد تلفیقی STSE در آموزش علوم تجربی |
خدیجه خلیفی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 15 |
1052-NCSE5 (R1) |
بازاندیشی پارادایم ارزیابی در آموزش شیمی: تحلیل اثربخشی راهبردهای جایگزین و عملکردی |
جعفر عظمت، عباس خاکپور، حامد بهرو مرادلو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 16 |
1104-NCSE5 (R1) |
بازاندیشی در آموزش عملی علوم تجربی از منظر فلسفهی ذهن غیرمادیگرا |
امیرحسین فلاحی جویباری، امیررضا فلاحی جویباری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 17 |
1187-NCSE5 |
بازی کهکشان شیمیایی، پیشنهادی هیجانانگیز در آموزش علوم هشتم |
نیکا نیکرو شالدهی، علی شهروی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 18 |
1283-NCSE5 (R1) |
بررسی اثربخشی روش تدریس آزمایشگاهی مباحث شیمیِ علوم تجربی، نسبت به روش سنّتی بر کیفیت یادگیری دانشآموزان |
مریم گنج خانی، الناز رشتی زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 19 |
1110-NCSE5 (R1) |
بررسی اثربخشی رویکرد آموزش علوم مبتنی بر کاوشگری (IBSE) در مقایسه با روش تدریس سنتی |
فاطمه قنبری ممان، امیررضا صادقی موسی نارنجی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 20 |
1250-NCSE5 |
بررسی انسجام طولی و عرضی در برنامه درسی علوم، شیمی و فیزیک متوسطه مطالعه موردی مبحث گرماشیمی بر پایۀ رویکرد نقشه مفهومی نواک |
عطیه صیدی، علی شهروی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 21 |
1279-NCSE5 (R1) |
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر استم بر بهبود یادگیری مفاهیم علوم تجربی در دوره متوسطه اول |
مسعود سعادتی، هادی اسلامی، محمد کمالی منش |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 22 |
1189-NCSE5 (R1) |
بررسی تأثیر روشهای نوین و سنتی آموزش بر یادگیری دانشآموزان در درس علومتجربی |
رامین احمدی، فاطمه عزیززاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 23 |
1043-NCSE5 (R1) |
بررسی تأثیر شبیهسازهای آزمایشگاهی در تدریس علوم تجربی |
نرگس فیروزی فراشبندی، امیرحسین جمعه پور، سجاد عماری خراجی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 24 |
1232-NCSE5 (R1) |
بررسی تأثیر فناوریهای نوین آموزشی و بازیهای تعاملی بر یادگیری درس علوم تجربی |
علیرضا خادمیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 25 |
1142-NCSE5 (R1) |
بررسی تاثیر آموزش با رویکرد تجربهگرایی بر یادگیری مفهوم چگالی در پایه دهم |
زینب دیانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 26 |
1064-NCSE5 (R1) |
بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر استیم محور (مفهوم باتری میوه ای) بر ارتقای یادگیری و یادداری |
زهرا اسلامی مامالو، عبدالرضا شیرکوند، ناصر شیرکوند، پرند شیرکوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 27 |
1178-NCSE5 (R2) |
بررسی تربیت دینی و قرآنی در علوم تجربی پایه هفتم و نقش معلم در تربیت معنوی دانشآموزان |
مریم کیانی، سما محمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 28 |
1229-NCSE5 (R2) |
بررسی تناسب مباحث شیمی کتابهای علوم تجربی متوسطه اول با کتابهای شیمی متوسطه دوم |
فرهاد رضائی، محمدطاهر رضائی، لیلا رضائی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 29 |
1208-NCSE5 (R4) |
بررسی جایگاه علوم تجربی در درس تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی در دانشگاهها و نقش استاد تاریخ در تدریس این علوم |
رضا معینی رودبالی، حسن جوادی نیا |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 30 |
1282-NCSE5 |
بررسی دو روش انجام آزمایش و شبیهسازی کامپیوتری بر نتیجه یادگیری در آموزش علوم تجربی |
فاطمه موحدی پارسا، عاطفه قویدست طالکوئی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 31 |
1138-NCSE5 |
بررسی رابطه اضطراب سنجش ریاضی و نگرش به ریاضی در آموزش تلفیقی علوم با رویکرد استم: مطالعه موردی دانشآموزان دختر پایه نهم |
فاطمه شهبازلو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 32 |
1096-NCSE5 (R1) |
بررسی راهکارهای ایجاد حس شگفتی علمی (Sense of Wonder) در آموزش علوم |
یاسر احمدی، عبداله عالی شیرمرد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 33 |
1193-NCSE5 (R1) |
بررسی عوامل مؤثر بر نگرش دبیران علوم تجربی نسبت به استفاده از شیوههای تدریس ادغام هنر در آموزش علوم تجربی |
فاطمه خبیری، روح اله قاسمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 34 |
1184-NCSE5 (R1) |
بررسی کتاب سلامت و بهداشت دوازدهم بر اساس مولفه های خود آگاهی و خود مراقبتی |
انسیه احمدی، کوثر محمدی، علی زارع زردینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 35 |
1175-NCSE5 (R1) |
بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم دوره متوسطه دوم در مورد ساختار لوویس: مطالعه موردی روی دانش آموزان یک مدرسه |
مسعود سعادتی، مهدی سلیمان پور، زانا احمدی خولینه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 36 |
1209-NCSE5 (R1) |
بررسی کجفهمیهای دانشآموزان در نامگذاری ترکیبات شیمیایی: مطالعه ای مبتنی بر تجربه زیسته تدریس شیمی پایه دهم |
میثم نوروزی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 37 |
1097-NCSE5 (R1) |
بررسی کج فهمی های موجود در درس زمین شناسی علوم تجربی دوره اول متوسطه |
سیده زهرا افشونی، محدثه ایرانی، ملیکا رشیدی، زهرا سید النگی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 38 |
1265-NCSE5 |
بررسی محتوای بخش شیمی کتاب درسی علوم تجربی پایه هشتم بر اساس طبقهبندی حیطه شناختی بلوم |
محمدرضا فراهانی، امیرحسین زنگارکی فراهانی، رضا زنگارکی فراهانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 39 |
1253-NCSE5 (R2) |
بررسی محتوای زمینشناسی کتابهای علومتجربی متوسطه اول از منظر کاربرد در زندگی |
هانیه ایران پور، فائزه اقبال سعیدی، سمیه فلاحتی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 40 |
1290-NCSE5 |
بررسی مروری تاثیررویکرد STEAM برخلاقیت دانش آموزان و درکعمیقترمفاهیم فیزیک کتاب علوم پایه هشتم. |
سمانه هادیان قزوینی، مهرسا اکبرپور، فاطمه رنجبرخانیمنی، سحر فردوسی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 41 |
1087-NCSE5 (R1) |
بررسی مزایا و چالشهای نرمافزار PhET در آموزش علوم تجربی |
نرگس فیروزی فراشبندی، احمد خواجوی قرهمیرشاملو، حیدر قنبریزاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 42 |
1017-NCSE5 (R1) |
بررسی میزان استفاده از هوشمصنوعی بین دانشجویان دختر و پسر در آموزش علومتجربی |
manijeh nematpour، نرجس رضی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 43 |
1016-NCSE5 (R1) |
بررسی میزان انطباق مفاهیم محیطزیستی کتابهای علوم تجربی دوره اول ابتدایی با اهداف سند تحول بنیادین |
امین گلشن، محمد عظیمی، نیما صادقزاده بلیل |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 44 |
1227-NCSE5 (R1) |
بررسی نقش محتوای کتاب علوم تجربی دوره اول متوسطه در ارتقای سواد محیط زیستی و سبک زندگی پایدار |
ملیکا ملکی جم، ثمین صفیری، فاطمه میرعزیزی، مهلا شمس، سیده زهرا افشونی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 45 |
1202-NCSE5 |
بررسی نگرش دانشآموزان نسبت به نقش علوم تجربی در مسائل زیستمحیطی |
نگار نوروزی نیا، شبنم عباسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 46 |
1084-NCSE5 (R1) |
بررسی و نقد کتاب علوم تجربی پایۀ نهم |
کبری نوبرانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 47 |
1060-NCSE5 (R2) |
بهبود درک دانشآموزان از مفاهیم تنوع زیستی و روابط غذایی در پایه نهم از طریق روشهای فعال یادگیری |
سالار اندرزی، صادق ستاری فرد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 48 |
1278-NCSE5 |
بهرهگیری از هوش مصنوعی جهت بهبود یادگیری دانشآموزان در دروس علوم تجربی |
فاطمه رضوی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 49 |
1181-NCSE5 (R1) |
به کارگیری یک برنامه فعال مبتنی بر ارتقای مسئولیت پذیری شخصی و اجتماعی به دانشآموزان در آموزش علوم تجربی: الگوی هلیسون |
محسن حاجی زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 50 |
1008-NCSE5 (R2) |
تأثیر آموزش علوم تجربی مبتنی بر هوش مصنوعی بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان پاکدشت |
طاهره شمسی خسرو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 51 |
1245-NCSE5 (R1) |
تأثیر آموزش مفاهیم فناوری نانو بر یادگیری شیمی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه |
محسن رضایی، سیده ریحانه حسینی، مسعود رضایی، مصطفی مختاریان، مجید کارگر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 52 |
1094-NCSE5 (R1) |
تأثیر بهکارگیری دستسازهها و روش درسپژوهی در آموزش مفهوم ایجاد فصلها در پایه دوم ابتدایی |
روحیه عارفی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 53 |
1262-NCSE5 |
تأثیر بهکارگیری نرمافزار هایپرکم بر یادگیری مفاهیم ساختار اتم و رابطه آن با درک فضایی دانشآموزان |
محمد غفارزاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 54 |
1144-NCSE5 (R1) |
تأثیر توسعه دانش محتوایی آموزشی بر کیفیت تدریس علوم مبتنی بر رویکرد فعال: تبیین با مدل «Reflective TPACK-PCK Growth Model» |
علی نوذری، مهدی نادری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 55 |
1271-NCSE5 (R1) |
تأثیر رویکرد تلفیقی STEAM بر یادگیری و انتقال مفاهیم علمی در مقایسه با آموزش سنتی |
مجتبی احمدی، محمد مهدی بنی طرفی، علی بیت داغر، شیما نصری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 56 |
1069-NCSE5 (R1) |
تأثیر مدلهای مفهومی و شبیهسازیهای دینامیک بر درک مفاهیم فیزیک در آموزش علوم تجربی. |
سمیه کیانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 57 |
1160-NCSE5 |
تأملی بر راهکارهای مؤثر در تقویت انگیزه و علاقه دانشآموزان به یادگیری علوم |
محمد احمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 58 |
1162-NCSE5 (R1) |
تاثیر استفاده از اپلیکیشن های اموزشی در درس علوم تجربی بر ارتقای عملکرد تحصیلی دانش اموزان ابتدایی:مطالعه ای در مدارس شهر شیراز |
کیمیا پزشکی، نسیمه زاهد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 59 |
1135-NCSE5 (R1) |
تاثیر روش های خلاقانه و بازی محور بر آموزش علوم دانش آموزان ابتدایی با نیازهای ویژه |
Zahra rahimi، مهدیه حضرتی طالمی، طاهره نجفی فرد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 60 |
1204-NCSE5 (R1) |
تاثیر طراحی بازی های آموزشی بر افزایش علاقه دانش اموزان به درس علوم |
ولی الله میر جلیلی، ریحانه امیدی نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 61 |
1154-NCSE5 (R1) |
تاثیر یادگیری مشارکتی بر تغییر نگرش علوم دانش آموزان سوم ابتدایی شهر شیراز |
رقیه قربانی، طاهره مومنی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 62 |
1201-NCSE5 (R1) |
تبیین معیارهای نگارشی و ساختاری تالیف کتاب درسی علوم هفتم دوره اول متوسطه |
سمیه غلام زاده، ناهید قراخانلو، حنانه کرمی زرندی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 63 |
1248-NCSE5 (R2) |
تبیین نقش فرهنگسازی در مدارس در ترویج انرژیهای پاک و کاهش آلودگی هوا: یک مطالعه مروری-تحلیلی |
فائزه شهدوستفرد، مهدی روشن، رضا حسنپور توپکانلو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 64 |
1131-NCSE5 (R1) |
تبیین و واکاوی تربیت تمامساحتی در آموزش علومتجربی: بازنمایی ساحتهای تربیتی سند تحول بنیادین در برنامهدرسی |
نوشین گشمردی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 65 |
1190-NCSE5 (R1) |
تحلیل اموزشی پژوهشی ارتباط ساختارمولکولی و دوده زایی هیدروکربن ها در یادگیری علوم تجربی |
ولی الله میر جلیلی، ریحانه حکیمی برازجانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 66 |
1006-NCSE5 (R1) |
تحلیل انتقادی سرفصل درس "کاربرد ریاضی و آمار" رشته آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان |
ناهید قراخانلو |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 67 |
1217-NCSE5 |
تحلیل تطبیقی جایگاه STEM/STEAM در برنامه درسی علوم: واکاوی مسیر ایران در مقایسه با الگوهای جهانی |
محمد جواد کیخا، سمانه وحید، سبحان شیخ |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 68 |
1111-NCSE5 (R1) |
تحلیل تفاوت ظرفیت گرمایی ویژه گازهای نیتروژن و اکسیژن در آموزش مبحث ترموشیمی شیمی یازدهم |
ولی الله میرجلیلی، فاطمه فلاح، مریم ابراهیمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 69 |
1206-NCSE5 (R1) |
تحلیل ساحت علمی و فناوری کتاب علوم تجربی پایه ششم، با بهرهگیری از "روش ویلیام رومی" |
علی اکبر قاسمی، علی اکبر درتاج |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 70 |
1276-NCSE5 (R1) |
تحلیل شکاف بین برنامه تربیت معلم و شایستگی های لازم برای تدریس مباحث شیمی کتاب های علوم تجربی مقطع ابتدایی |
مریم طاهری نیا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 71 |
1220-NCSE5 (R1) |
تحلیل کجفهمیهای مفهومی دانشآموزان پایه هفتم در مبحث چگالی و راهکارهای اصلاحی در آموزش علوم تجربی |
سمیه کیانی، الهه معینی، مهدیه نیکبخت |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 72 |
1026-NCSE5 (R2) |
تحلیل محتوای آزمایش های کتاب علوم تجربی پایه اول ابتدایی با تأکید بر آزمایش خاک و رویکرد خلاقیتآفرینی |
امیرحسین توانگر، آنیتا روزبهی، فرناز توکلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 73 |
1258-NCSE5 |
تحلیل محتوای بخش فیزیک علوم تجربی پایه هشتم متوسطه اول به روش ویلیام رومی |
ابراهیم ربیعی فرادنبه، مهدی طاهری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 74 |
1073-NCSE5 (R1) |
تحلیل محتوای بخش های شیمی کتاب علوم تجربی پایه هشتم به روش ویلیام رومی |
امیر عباسی پزانی، وحید فلاح حمیدابادی، امیرمحمد کرامت لو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 75 |
1203-NCSE5 (R1) |
تحلیل محتوای برنامه درسی و روش های یاددهی معلمان در آموزش علوم تجربی پایه نهم از دیدگاه دانش آموزان متوسطه اول شهرستان لامرد |
فاطمه منصوری، نرگس صفری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 76 |
1126-NCSE5 |
تحلیل محتوای علوم سوم ابتدایی بر اساس ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش |
عزت الله ملک پور افشار، فردین عباسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 77 |
1221-NCSE5 |
تحلیل محتوای فصل «اندازهگیری» علوم تجربی پایه هفتم با تکنیک ویلیام رومی و ارائه راهکارهای نوین برای فعالسازی یادگیری . |
یگانه خیاطی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 78 |
1130-NCSE5 (R1) |
تحلیل محتوای فصل فشار کتاب علوم نهم با تکنیک ویلیام رومی و اصول محتوا با تأکید بر کجفهمیهای مفهومی |
کیمیا نازآور، کوثر چشک، فرناز پوراحمدی بغدادآباد، سمیرا صالحی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 79 |
1121-NCSE5 (R1) |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی : کاوشی در غنای مفاهیم شیمی و انسجام مفهومی |
زهره حمزه لو، سارا نظر بیگی زاده، مائده نظر بیگی زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 80 |
1047-NCSE5 (R1) |
تحلیل محتوای کتب علوم ابتدایی از منظر قابلیت اجرا با کمک مواد کمهزینه و بازیافتی |
فاطمه سادات امیرفخریان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 81 |
1242-NCSE5 (R1) |
تحلیل محتوای کتب علوم دوره دوم ابتدایی از منظر پرداختن به مولفههای توسعه پایدار |
پروین روشن قیاس چرمهینی، الهام سادات درخشان، راضیه لطیفی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 82 |
1020-NCSE5 (R1) |
تحلیل مزایا، چالشها و ابزارهای آزمایشگاه فناوریهای نو آموزشی VR, AR و MR در بهبود فرآیندهای یاددهی - یادگیری |
محدثه السادات حسینی، علی بهادری، الهه قوامزاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 83 |
1037-NCSE5 (R3) |
«تحلیل نظاممند روشهای ارزشیابی درس علوم ابتدایی با رویکرد تلفیقی استیم» |
فاطمه اکرمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 84 |
1183-NCSE5 (R1) |
تحول در آموزش علوم تجربی با تکیه بر خلاقیت، فناوری و یادگیری کاوشمحور |
مریم کیانی، حامد عسگرخان مسکن |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 85 |
1115-NCSE5 (R3) |
تحول در آموزش علوم درایران بر پایه مقایسه با نظام های آموزشی برتر جهان |
مرضیه کمپانی سعید |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 86 |
1210-NCSE5 (R1) |
تکنیک های نوین ارزشیابی در درس علوم تجربی |
نرگس صفری، فاطمه منصوری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 87 |
1079-NCSE5 (R1) |
تلفیق الگوی پیشسازماندهنده و روش تدریس فعال در آموزش علوم تجربی: تحلیل پداگوژیکی یک طرح درس مبتنی بر طبیعتگردی |
زاهده کاظمی، حامد کاظمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 88 |
1146-NCSE5 (R1) |
تلفیق روایتگری داستانی و بازی نقش در آموزش مفاهیم زنجیره غذایی (با رویکرد نظریه اجتماعی- فرهنگی ویگوتسکی) |
علی نوذری، حمید براتی، محسن چگین |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 89 |
1286-NCSE5 (R2) |
دلالت های رویکرد سازنده گرایی در آموزش علوم تجربی ابتدایی |
مهین داورپناه، امین باقری کراچی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 90 |
1108-NCSE5 (R1) |
راز عبور برق در یخ، بررسی رسانایی الکتریکی براساس ساختار بلوری مولکولی آن در شیمی دوازدهم |
ولی الله میرجلیلی، پرتو زمانی، کیمیا شریفی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 91 |
1129-NCSE5 (R2) |
راهکارهای تقویت انگیزه دانش آموزان به یادگیری و ارائه مدل ترکیبی برای طراحی تدریس انگیزشی علوم تجربی |
علی رضا حیدری پور، حسین خدابنده لو، علی بیت داغر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 92 |
1117-NCSE5 (R1) |
راهکارهای تقویت انگیزه و علاقه دانشآموزان به یادگیری علومتجربی |
شبنم عباسی، هانیه اقوام خرازی، الهه معینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 93 |
1092-NCSE5 (R2) |
راهکارهای تقویت انگیزه و علاقه دانشآموزان به یادگیری علوم تجربی |
مهرانگیز دراجی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 94 |
1259-NCSE5 (R1) |
راهکارهای مؤثر در تقویت انگیزه و علاقهمندی دانشآموزان به یادگیری علوم تجربی |
نعمت اله قنبری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 95 |
1270-NCSE5 |
رهیافتی نوین در فرآیند یاددهی-یادگیری: واکاوی تأثیر راهبرد وبکوئست در پرورش سهگانهی شناختی، انتقادی و حلمسئله در درس علوم تجربی |
محمد غفارزاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 96 |
1214-NCSE5 (R1) |
روش های خلاقانه تدریس علوم! کلید آموزش موثر در دنیای امروز |
وحیده صادقی، زهرا توکلی نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 97 |
1188-NCSE5 (R2) |
روشهای نوین و خلاقانه در تدریس علومتجربی |
اعظم نیکنام شیری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 98 |
1179-NCSE5 (R2) |
رویکرد آموزش علوم تجربی مبتنی بر آموزه های قرآن کریم |
محمدعلی شکری نیا، منصوره صداقت |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 99 |
1012-NCSE5 |
سفر به دنیای شگفتانگیز زیست: تحلیل مفاهیم علوم زیستی در پایه پنجم ابتدایی |
فاطمه یوسف فرد، هانیه اشراقی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 100 |
1051-NCSE5 (R1) |
سنجش اثربخشی روشهای فعال گروهی (پروژه، بحث، آزمایشگاه و بازی آموزشی) در یادگیری علوم تجربی |
فهیمه کرمی قره قشلاقی، مهسا مرادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 101 |
1260-NCSE5 |
سنجش خوانایی بخشهای شیمی، زیستشناسی و زمینشناسی کتاب علوم تجربی پایه هشتم براساس شاخص گانینگفوگ |
رضا زنگارکی فراهانی، امیرحسین زنگارکی فراهانی، محمدرضا فراهانی، امین نصراله زاده حق گو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 102 |
1041-NCSE5 (R2) |
سند برنامه درسی ملی و ویژگی های مطلوب در برنامه ریزی درسی آموزش علوم تجربی |
سیده زهرا افشونی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 103 |
1158-NCSE5 (R1) |
شناسایی و مدیریت مواد شیمیایی بینشان (بدون برچسب) توام با روشهای کلاسیک و هوش مصنوعی |
ولی الله میرجلیلی، امیرحسین بسته آهنگ |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 104 |
1291-NCSE5 (R1) |
ضرورت انجام آزمایشهای ساده و کم هزینه و ایجاد یادگیری فعال در دانشآموزان |
سعیده زاهدی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 105 |
1040-NCSE5 |
طراحی الگوی یاددهی–یادگیری علوم تجربی مبتنی بر رویکرد استم در مدارس ابتدایی |
سعید شیخی، فاطمه اکرمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 106 |
1049-NCSE5 |
طراحی برنامه آموزشی استیم محور در آموزش علوم تجربی |
فهیمه کرمی قره قشلاقی، آیناز عاطف |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 107 |
1145-NCSE5 (R1) |
طراحی چارچوب آموزشی مبتنی بر واقعیت افزوده برای درک مفاهیم سیستم گردش خون |
علی نوذری، حمید براتی، محسن چگین، حسن نوذری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 108 |
1028-NCSE5 (R1) |
طراحی و اجرای آزمایشهای ساده و کاربردی در مدارس: رویکردی تلفیقی برای تحول آموزش شیمی در بستر یادگیری تجربی |
ابوالفضل سلیمی، معصومه خانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 109 |
1078-NCSE5 (R1) |
طراحی و اعتبارسنجی یک چارچوب پداگوژیکی برای کاربرد هوش مصنوعی مولد (Generative AI) در تدریس کاوشمحور علوم تجربی |
زاهده کاظمی، حامد کاظمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 110 |
1161-NCSE5 (R1) |
طوفان های ژئومغناطیسی: از فیزیک خورشیدی تا ضرورت آموزش آن در کلاس درس |
محمد جواد کلائی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 111 |
1264-NCSE5 (R1) |
فنّاوریهای نوین در آموزش علوم تجربی |
امیر فرح نسب، ابوالفضل مرادی مزرعه نو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 112 |
1099-NCSE5 |
کابرد واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در آموزش علوم تجربی |
وحیده صادقی، ملیکا رشیدی مقدم |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 113 |
1222-NCSE5 (R1) |
کاربرد آینه ها در پزشکی: رویکرد آموزشی برای فهم پدیدههای های نوری در علوم تجربی |
معصومه غلامرضازاده، سمیه کیانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 114 |
1136-NCSE5 (R1) |
کاربست روش ساختارگرایی در آموزش علوم تجربی: رویکردی مفید برای درک عمیق مفاهیم علمی |
محمدطاهر رضائی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 115 |
1169-NCSE5 (R1) |
کارکردهای آموزشی و پژوهشی آزمایشگاه های مدارس در ارتقای یادگیری علوم تجربی: مرور نظاممند شواهد و چالش ها |
حسن مدرس زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 116 |
1013-NCSE5 (R1) |
کاهش میزان بد مفهومش های دانش آموزان در مفهوم صوت با استفاده از روش معمای تصویری |
فاطمه محمد پور، مدینه کریمی پور، صفیه رضایی، فاطمه امیری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 117 |
1143-NCSE5 (R1) |
کاوش رویکرد تلفیقی در آموزش علومتجربی با بهرهگیری از علوم جغرافیا |
علیرضا دویران |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 118 |
1133-NCSE5 (R1) |
ماهیت پویای علم و جایگاه پژوهش در تحول علوم پایه |
سلما الیاسی، فهیمه کرمی قره قشلاقی، فاطمه راعی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 119 |
1125-NCSE5 (R1) |
مرور نظاممند نقش واقعیتافزوده در آموزش مفاهیم سهبعدی علوم متوسطه: شواهد جهانی و پیشنهادهای اجرایی برای ایران |
سبحان شیخ، سمانه وحید، محمد جواد کیخا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 120 |
1157-NCSE5 (R1) |
مرورنظامند روش تدریس پرسشگری در کلاسهای درس علوم |
امیر عباسی پزانی، امیرمحمد کرامت لو، وحید فلاح حمیدابادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 121 |
1163-NCSE5 (R4) |
مروری بر کج فهمى های رایج در مبحث اسید و باز |
مهشید فرهودیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 122 |
1272-NCSE5 (R1) |
مروری بر مزیت ها و چالش های آموزش علوم در فضای باز |
عصمت کوهساریان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 123 |
1031-NCSE5 (R1) |
مروری بر نقش آموزش علوم تجربی در پرورش نگرش های زیست محیطی، مهارتهای زندگی و مسئولیتپذیری اجتماعی در دانش آموزان |
حسن مدرس زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 124 |
1156-NCSE5 (R2) |
مطالعه تطبیقی بر رویکرد آموزشی علوم تجربی در ایران با سایر کشورهای درحال توسعه جهان |
سیاوش شبانکاره، فاطمه عزیز زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 125 |
1241-NCSE5 (R1) |
مطالعه تطبیقی سوالات علوم تجربی آزمونهای ورودی مدارس سمپاد بر اساس طبقهبندی بلوم |
ذکیه زنگارکی، مهشید گلستانه، راحیل حسنوند |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 126 |
1085-NCSE5 (R1) |
مطالعه نقش هوش مصنوعی در طراحی آزمایشهای کم هزینه و خلاقانه برای افزایش علاقهمندی دانشآموزان به درس علوم تجربی |
فرزاد گندمی، علی غریب، محمد مهدی محمد نژاد، محمد طاها عابدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 127 |
1088-NCSE5 |
مطالعهی اثربخشی گردشهای علمی بر یادگیری و یادداری دانشجویان دختر در آموزش علومتجربی |
فاطمه نامجو، manijeh nematpour |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 128 |
1106-NCSE5 (R1) |
مطالعهی تطبیقی اهداف مبتنی بر مفاهیم زیستمحیطی در کتابهای علوم و سیاستهای کلان آموزشی |
یاسر احمدی، عبداله عالی شیرمرد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 129 |
1218-NCSE5 (R1) |
مقایسه آب مقطر، متانول و اتانول در عصاره گیری چای کوهی- پژوهشی برگرفته از شیمی دهم |
ولی الله میرجلیلی، محمدجواد سعیدی پناه، کمیل محمدی سربنانی، علی پزشکی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 130 |
1280-NCSE5 |
مقایسه روش تدریس درس علوم ابتدائی در کلاسهای چندپایه و تکپایه در ایران |
اسحاق کوسه غراوی، سارا عابدی کوشکی، پویا قدنه، پوریا کر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 131 |
1267-NCSE5 |
نقش آزمایش های کم هزینه در تقویت درک مفاهیم علمی دانش آموزان ابتدایی |
صالحه زاور، علی نخعی قطروئی، احمدرضا محمودی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 132 |
1292-NCSE5 (R1) |
نقش آموزش علوم تجربی در تقویت مهارتهای شناختی دانشآموزان: تحلیلی بر رویکردها و چالشها |
یاسر احمدی، عبداله عالی شیرمرد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 133 |
1030-NCSE5 (R1) |
نقش آموزش علوم در ارتقای سواد زیستمحیطی و شکل گیری رفتارهای مسئولانه در دانش آموزان |
سعیده علی محمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 134 |
1185-NCSE5 (R1) |
نقش ثابت دی الکتریک درفهم رفتار مایعات: پیشنهادی برای تقویت آموزش مفاهیم در علوم تجربی |
ولی الله میر جلیلی، بدریه بدری، ریحانه دهقان دهنوی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 135 |
1216-NCSE5 (R1) |
نقش چت بات های آموزشی مبتنی بر هوش مصنوعی در تقویت سواد زیستی دانش آموزان دبیرستانی |
حسین خان احمدی، امیرحسین خاکلی، یحیی رجبی، بلال رحمان زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 136 |
1056-NCSE5 (R1) |
نقش فعالیتهای عملی و آزمایشگاهی در آموزش علوم تجربی |
مهدی عابری، حافظ بناساز، محمدکریم توکلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 137 |
1019-NCSE5 (R1) |
نقش فناوریهای نوین در بهینهسازی فرآیندها و دادهها در آموزش علوم تجربی |
شبنم عباسی، ستایش عزتی، ستایش قاسمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 138 |
1219-NCSE5 (R1) |
نقش محوری آزمایشهای عملی در آموزش علوم تجربی مبتنی بر کاوشگری |
احمد کمالیان فر، عباس نوریفیروزی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 139 |
1076-NCSE5 (R1) |
نقش مدلهای زبانی بزرگ در تحول در آموزش و یادگیری علومتجربی: تحلیل مقایسهای قابلیتها و چالشهای چتباتهای ChatGPT و DeepSeek |
نوشین گشمردی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 140 |
1023-NCSE5 (R2) |
نقش معلم، دانش آموز و اولیاء در برنامه درسی آموزش علومتجربی |
خاطره خسرویان دهکردی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 141 |
1057-NCSE5 (R2) |
نقش هوش مصنوعی در بهبود فرایند یادگیری درس علوم تجربی |
فرزانه فرحی، ساره فرحی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 142 |
1048-NCSE5 (R1) |
نقش هوش مصنوعی در تحول و نوآوری پژوهشهای آزمایشگاهی شیمی |
فائزه شه دوست فرد، نیما علیزاده، امیررضا فلاحی جویباری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 143 |
1123-NCSE5 (R2) |
نقش هوش مصنوعی و فناوریهای واقعیت افزوده در توسعه آزمایشگاههای مجازی علوم تجربی و بهبود یادگیری مفهومی دانشآموزان |
فاطمه عبادی فرد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 144 |
1165-NCSE5 (R1) |
نوآوری در آموزش علوم تجربی: شناسایی چالشها و ارائه راهکارهای خلاقانه مبتنی بر فناوری و یادگیری فعال |
عرفان پولادوند، سما محمدی، پرویز انصاری راد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 145 |
1294-NCSE5 |
واکاوی ابعاد و مولفه های دانش پداگوژیکی محتوایی معلمان دوره ابتدایی برای تدریس درس علوم |
حمید طریفی حسینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 146 |
1103-NCSE5 (R1) |
وایتکس لکهبر است یا سفیدکننده؟ رویکردی آموزشی بر پایه مبحث اکسایش–کاهش در شیمی دوازدهم |
ولی الله میرجلیلی، کیمیا شریفی، پرتو زمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 147 |
1284-NCSE5 (R1) |
یادگیری مبتنی بر کاوشگری در آموزش علوم تجربی: مروری بر پژوهشها و رویکردها |
محمدحسن بازوبندی، محمد دانش، فاطمه فرزی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |