کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1120-NCSE5 (R1) آزمایش‌های ساده و کاربردی برای آموزش مفاهیم سایندگی و براق‌سازی فلزات کمیل محمدی سربنانی، ولی الله میرجلیلی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
2 1039-NCSE5 (R1) آموزش تلفیقی STEM: تحلیل بنیادین اصول نظری و کاربردهای عملی سعیده کمالی نهاد، شبنم عباسی، آسیه ابراهیم زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
3 1230-NCSE5 (R1) آموزش تلفیقی ریاضی و علوم تجربی مرتضی رکاب اسلامی، ابوالحسن فریدونی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
4 1029-NCSE5 (R2) آموزش علوم تجربی با رویکرد بین‌رشته‌ای (STEAM) در خدمت توسعه پایدار: تلفیق هنر، فنّاوری و محیط زیست امیر فرح نسب، حسین توسّلی، محمّدرضا مرادی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
5 1249-NCSE5 (R1) آموزش علوم تجربی با رویکرد توسعه پایدار: بازیافت ضایعات میگو در تولید کاغذ سبز مریم آذرپرا، فاطمه صفائی، فائزه شه دوست فرد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
6 1192-NCSE5 (R1) آموزش علوم تجربی با رویکرد محیط‌زیستی برای توسعه پایدار وحیده صادقی، سما محمدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
7 1101-NCSE5 (R3) آموزش محیط زیست در درس علوم و نقش آن در توسعه مهارت‌های زندگی و مسئولیت اجتماعی دانش آموزان احمدرضا کاظمیان مقدم، سیده مرضیه محمودی سیدی، فاطمه عزیززاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
8 1254-NCSE5 (R1) آموزش محیط زیست، مسئولیت اجتماعی و مهارت‌های زندگی: بستری برای تغییر نگرش و یکپارچگی در آموزش علوم تجربی امیر فرح نسب، محمّدمهدی حسومی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
9 1066-NCSE5 (R1) اثربخشی روش تدریس E5 بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی صغری استوار، سعیده قیصری، حسین افلاکی فرد پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
10 1195-NCSE5 ادراک دانشجومعلمان رشته علوم تجربی از تحول هویت حرفه‌ای خود: یک مطالعه کیفی مبتنی بر بازگشت به تجارب کارورزی ۱ تا 3 ناهید محمدی پارسا، سمیه تقی زاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
11 1083-NCSE5 (R1) ادغام رویکرد شیمی سبز در آموزش علوم تجربی برای تحقق توسعه پایدار مریم روستافارسی، سعیده کمالی نهاد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
12 1118-NCSE5 (R1) ارزیابی کیفیت آموزش درس علوم تجربی بر اساس آزمون بین المللی TIMSS محمد جواد قربانی، محمد صادق عباسی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
13 1034-NCSE5 افزایش انگیزه و علاقه‌مندی دانش‌آموزان در آموزش علوم: راهبردهایی برای مشارکت و موفقیت تحصیلی زهرا مصوری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
14 1119-NCSE5 (R1) اهمیت و جایگاه رویکرد تلفیقی STSE در آموزش علوم تجربی خدیجه خلیفی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
15 1052-NCSE5 (R1) بازاندیشی پارادایم ارزیابی در آموزش شیمی: تحلیل اثربخشی راهبردهای جایگزین و عملکردی جعفر عظمت، عباس خاکپور، حامد بهرو مرادلو پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
16 1104-NCSE5 (R1) بازاندیشی در آموزش عملی علوم تجربی از منظر فلسفه‌ی ذهن غیرمادی‌گرا امیرحسین فلاحی جویباری، امیررضا فلاحی جویباری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
17 1187-NCSE5 بازی کهکشان شیمیایی، پیشنهادی هیجان‌انگیز در آموزش علوم هشتم نیکا نیکرو شالدهی، علی شهروی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
18 1283-NCSE5 (R1) بررسی اثربخشی روش‌ تدریس آزمایشگاهی مباحث شیمیِ علوم تجربی، نسبت به روش سنّتی بر کیفیت یادگیری دانش‌آموزان مریم گنج خانی، الناز رشتی زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
19 1110-NCSE5 (R1) بررسی اثربخشی رویکرد آموزش علوم مبتنی بر کاوشگری (IBSE) در مقایسه با روش تدریس سنتی فاطمه قنبری ممان، امیررضا صادقی موسی نارنجی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
20 1250-NCSE5 بررسی انسجام طولی و عرضی در برنامه درسی علوم، شیمی و فیزیک متوسطه مطالعه موردی مبحث گرماشیمی بر پایۀ رویکرد نقشه مفهومی نواک عطیه صیدی، علی شهروی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
21 1279-NCSE5 (R1) بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر استم بر بهبود یادگیری مفاهیم علوم تجربی در دوره متوسطه اول مسعود سعادتی، هادی اسلامی، محمد کمالی منش پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
22 1189-NCSE5 (R1) بررسی تأثیر روش‌های نوین و سنتی آموزش بر یادگیری دانش‌آموزان در درس علوم‌تجربی رامین احمدی، فاطمه عزیززاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
23 1043-NCSE5 (R1) بررسی تأثیر شبیه‌سازهای آزمایشگاهی در تدریس علوم تجربی نرگس فیروزی فراشبندی، امیرحسین جمعه پور، سجاد عماری خراجی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
24 1232-NCSE5 (R1) بررسی تأثیر فناوری‌های نوین آموزشی و بازی‌های تعاملی بر یادگیری درس علوم تجربی علیرضا خادمیان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
25 1142-NCSE5 (R1) بررسی تاثیر آموزش با رویکرد تجربه‌گرایی بر یادگیری مفهوم چگالی در پایه دهم زینب دیانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
26 1064-NCSE5 (R1) بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر استیم محور (مفهوم باتری میوه ای) بر ارتقای یادگیری و یادداری زهرا اسلامی مامالو، عبدالرضا شیرکوند، ناصر شیرکوند، پرند شیرکوند پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
27 1178-NCSE5 (R2) بررسی تربیت دینی و قرآنی در علوم تجربی پایه هفتم و نقش معلم در تربیت معنوی دانش‌آموزان مریم کیانی، سما محمدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
28 1229-NCSE5 (R2) بررسی تناسب مباحث شیمی کتاب‌های علوم تجربی متوسطه اول با کتاب‌های شیمی متوسطه دوم فرهاد رضائی، محمدطاهر رضائی، لیلا رضائی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
29 1208-NCSE5 (R4) بررسی جایگاه علوم تجربی در درس تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی در دانشگاهها و نقش استاد تاریخ در تدریس این علوم رضا معینی رودبالی، حسن جوادی نیا پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
30 1282-NCSE5 بررسی دو روش انجام آزمایش و شبیه‌سازی کامپیوتری بر نتیجه یادگیری در آموزش علوم تجربی فاطمه موحدی پارسا، عاطفه قویدست طالکوئی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
31 1138-NCSE5 بررسی رابطه اضطراب سنجش ریاضی و نگرش به ریاضی در آموزش تلفیقی علوم با رویکرد استم: مطالعه موردی دانش‌آموزان دختر پایه نهم فاطمه شهبازلو پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
32 1096-NCSE5 (R1) بررسی راهکارهای ایجاد حس شگفتی علمی (Sense of Wonder) در آموزش علوم یاسر احمدی، عبداله عالی شیرمرد پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
33 1193-NCSE5 (R1) بررسی عوامل مؤثر بر نگرش دبیران علوم تجربی نسبت به استفاده از شیوه‌های تدریس ادغام هنر در آموزش علوم تجربی فاطمه خبیری، روح اله قاسمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
34 1184-NCSE5 (R1) بررسی کتاب سلامت و بهداشت دوازدهم بر اساس مولفه های خود آگاهی و خود مراقبتی انسیه احمدی، کوثر محمدی، علی زارع زردینی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
35 1175-NCSE5 (R1) بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم دوره متوسطه دوم در مورد ساختار لوویس: مطالعه موردی روی دانش آموزان یک مدرسه مسعود سعادتی، مهدی سلیمان پور، زانا احمدی خولینه پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
36 1209-NCSE5 (R1) بررسی کج‌فهمی‌های دانش‌آموزان در نام‌گذاری ترکیبات شیمیایی: مطالعه ای مبتنی بر تجربه زیسته تدریس شیمی پایه دهم میثم نوروزی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
37 1097-NCSE5 (R1) بررسی کج فهمی های موجود در درس زمین شناسی علوم تجربی دوره اول متوسطه سیده زهرا افشونی، محدثه ایرانی، ملیکا رشیدی، زهرا سید النگی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
38 1265-NCSE5 بررسی محتوای بخش شیمی کتاب درسی علوم تجربی پایه هشتم بر اساس طبقه‌بندی حیطه شناختی بلوم محمدرضا فراهانی، امیرحسین زنگارکی فراهانی، رضا زنگارکی فراهانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
39 1253-NCSE5 (R2) بررسی محتوای زمین‌شناسی کتاب‌های علوم‌تجربی متوسطه اول از منظر کاربرد در زندگی هانیه ایران پور، فائزه اقبال سعیدی، سمیه فلاحتی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
40 1290-NCSE5 بررسی مروری تاثیررویکرد STEAM برخلاقیت‌ دانش‌ آموزان ‌و درک‌عمیق‌ترمفاهیم فیزیک کتاب علوم پایه هشتم. سمانه هادیان قزوینی، مهرسا اکبرپور، فاطمه رنجبرخانیمنی، سحر فردوسی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
41 1087-NCSE5 (R1) بررسی مزایا و چالش‌های نرم‌افزار PhET در آموزش علوم تجربی نرگس فیروزی فراشبندی، احمد خواجوی قره‌میرشاملو، حیدر قنبری‌زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
42 1017-NCSE5 (R1) بررسی میزان استفاده از هوش‌مصنوعی بین دانشجویان دختر و پسر در آموزش علوم‌تجربی manijeh nematpour، نرجس رضی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
43 1016-NCSE5 (R1) بررسی میزان انطباق مفاهیم محیط‌زیستی کتاب‌های علوم تجربی دوره اول ابتدایی با اهداف سند تحول بنیادین امین گلشن، محمد عظیمی، نیما صادقزاده بلیل پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
44 1227-NCSE5 (R1) بررسی نقش محتوای کتاب علوم تجربی دوره اول متوسطه در ارتقای سواد محیط زیستی و سبک زندگی پایدار ملیکا ملکی جم، ثمین صفیری، فاطمه میرعزیزی، مهلا شمس، سیده زهرا افشونی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
45 1202-NCSE5 بررسی نگرش دانش‌آموزان نسبت به نقش علوم تجربی در مسائل زیست‌محیطی نگار نوروزی نیا، شبنم عباسی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
46 1084-NCSE5 (R1) بررسی و نقد کتاب علوم تجربی پایۀ نهم کبری نوبرانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
47 1060-NCSE5 (R2) بهبود درک دانش‌آموزان از مفاهیم تنوع زیستی و روابط غذایی در پایه نهم از طریق روش‌های فعال یادگیری سالار اندرزی، صادق ستاری فرد پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
48 1278-NCSE5 بهره‌گیری از هوش مصنوعی جهت بهبود یادگیری دانش‌آموزان در دروس علوم تجربی فاطمه رضوی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
49 1181-NCSE5 (R1) به کارگیری یک برنامه فعال مبتنی بر ارتقای مسئولیت پذیری شخصی و اجتماعی به دانش‌آموزان در آموزش علوم تجربی: الگوی هلیسون محسن حاجی زاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
50 1008-NCSE5 (R2) تأثیر آموزش علوم تجربی مبتنی بر هوش مصنوعی بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان پاکدشت طاهره شمسی خسرو پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
51 1245-NCSE5 (R1) تأثیر آموزش مفاهیم فناوری نانو بر یادگیری شیمی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه محسن رضایی، سیده ریحانه حسینی، مسعود رضایی، مصطفی مختاریان، مجید کارگر پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
52 1094-NCSE5 (R1) تأثیر به‌کارگیری دست‌سازه‌ها و روش درس‌پژوهی در آموزش مفهوم ایجاد فصل‌ها در پایه دوم ابتدایی روحیه عارفی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
53 1262-NCSE5 تأثیر به‌کارگیری نرم‌افزار هایپرکم بر یادگیری مفاهیم ساختار اتم و رابطه آن با درک فضایی دانش‌آموزان محمد غفارزاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
54 1144-NCSE5 (R1) تأثیر توسعه دانش محتوایی آموزشی بر کیفیت تدریس علوم مبتنی بر رویکرد فعال: تبیین با مدل «Reflective TPACK-PCK Growth Model» علی نوذری، مهدی نادری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
55 1271-NCSE5 (R1) تأثیر رویکرد تلفیقی STEAM بر یادگیری و انتقال مفاهیم علمی در مقایسه با آموزش سنتی مجتبی احمدی، محمد مهدی بنی طرفی، علی بیت داغر، شیما نصری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
56 1069-NCSE5 (R1) تأثیر مدل‌های مفهومی و شبیه‌سازی‌های دینامیک بر درک مفاهیم فیزیک در آموزش علوم تجربی. سمیه کیانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
57 1160-NCSE5 تأملی بر راهکارهای مؤثر در تقویت انگیزه و علاقه دانش‌آموزان به یادگیری علوم محمد احمدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
58 1162-NCSE5 (R1) تاثیر استفاده از اپلیکیشن های اموزشی در درس علوم تجربی بر ارتقای عملکرد تحصیلی دانش اموزان ابتدایی:مطالعه ای در مدارس شهر شیراز کیمیا پزشکی، نسیمه زاهد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
59 1135-NCSE5 (R1) تاثیر روش های خلاقانه و بازی محور بر آموزش علوم دانش آموزان ابتدایی با نیازهای ویژه Zahra rahimi، مهدیه حضرتی طالمی، طاهره نجفی فرد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
60 1204-NCSE5 (R1) تاثیر طراحی بازی های آموزشی بر افزایش علاقه دانش اموزان به درس علوم ولی الله میر جلیلی، ریحانه امیدی نژاد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
61 1154-NCSE5 (R1) تاثیر یادگیری مشارکتی بر تغییر نگرش علوم دانش آموزان سوم ابتدایی شهر شیراز رقیه قربانی، طاهره مومنی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
62 1201-NCSE5 (R1) تبیین معیارهای نگارشی و ساختاری تالیف کتاب درسی علوم هفتم دوره اول متوسطه سمیه غلام زاده، ناهید قراخانلو، حنانه کرمی زرندی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
63 1248-NCSE5 (R2) تبیین نقش فرهنگ‌سازی در مدارس در ترویج انرژی‌های پاک و کاهش آلودگی هوا: یک مطالعه مروری-تحلیلی فائزه شه‌دوست‌فرد، مهدی روشن، رضا حسن‌پور توپکانلو پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
64 1131-NCSE5 (R1) تبیین و واکاوی تربیت تمام‌ساحتی در آموزش علوم‌تجربی: بازنمایی ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین در برنامه‌درسی نوشین گشمردی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
65 1190-NCSE5 (R1) تحلیل اموزشی پژوهشی ارتباط ساختارمولکولی و دوده زایی هیدروکربن ها در یادگیری علوم تجربی ولی الله میر جلیلی، ریحانه حکیمی برازجانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
66 1006-NCSE5 (R1) تحلیل انتقادی سرفصل درس "کاربرد ریاضی و آمار" رشته آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان ناهید قراخانلو پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
67 1217-NCSE5 تحلیل تطبیقی جایگاه STEM/STEAM در برنامه‌ درسی علوم: واکاوی مسیر ایران در مقایسه با الگوهای جهانی محمد جواد کیخا، سمانه وحید، سبحان شیخ پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
68 1111-NCSE5 (R1) تحلیل تفاوت ظرفیت گرمایی ویژه‌ گازهای نیتروژن و اکسیژن در آموزش مبحث ترموشیمی شیمی یازدهم ولی الله میرجلیلی، فاطمه فلاح، مریم ابراهیمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
69 1206-NCSE5 (R1) تحلیل ساحت علمی و فناوری کتاب علوم تجربی پایه ششم، با بهره‌گیری از "روش ویلیام رومی" علی اکبر قاسمی، علی اکبر درتاج پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
70 1276-NCSE5 (R1) تحلیل شکاف بین برنامه تربیت معلم و شایستگی های لازم برای تدریس مباحث شیمی کتاب های علوم تجربی مقطع ابتدایی مریم طاهری نیا پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
71 1220-NCSE5 (R1) تحلیل کج‌فهمی‌های مفهومی دانش‌آموزان پایه هفتم در مبحث چگالی و راهکارهای اصلاحی در آموزش علوم تجربی سمیه کیانی، الهه معینی، مهدیه نیکبخت پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
72 1026-NCSE5 (R2) تحلیل محتوای آزمایش های کتاب علوم تجربی پایه اول ابتدایی با تأکید بر آزمایش خاک و رویکرد خلاقیت‌آفرینی امیرحسین توانگر، آنیتا روزبهی، فرناز توکلی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
73 1258-NCSE5 تحلیل محتوای بخش فیزیک علوم تجربی پایه هشتم متوسطه اول به روش ویلیام رومی ابراهیم ربیعی فرادنبه، مهدی طاهری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
74 1073-NCSE5 (R1) تحلیل محتوای بخش های شیمی کتاب علوم تجربی پایه هشتم به روش ویلیام رومی امیر عباسی پزانی، وحید فلاح حمیدابادی، امیرمحمد کرامت لو پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
75 1203-NCSE5 (R1) تحلیل محتوای برنامه درسی و روش های یاددهی معلمان در آموزش علوم تجربی پایه نهم از دیدگاه دانش آموزان متوسطه اول شهرستان لامرد فاطمه منصوری، نرگس صفری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
76 1126-NCSE5 تحلیل محتوای علوم سوم ابتدایی بر اساس ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عزت الله ملک پور افشار، فردین عباسی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
77 1221-NCSE5 تحلیل محتوای فصل «اندازه‌گیری» علوم تجربی پایه هفتم با تکنیک ویلیام رومی و ارائه راهکارهای نوین برای فعال‌سازی یادگیری . یگانه خیاطی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
78 1130-NCSE5 (R1) تحلیل محتوای فصل فشار کتاب علوم نهم با تکنیک ویلیام رومی و اصول محتوا با تأکید بر کج‌فهمی‌های مفهومی کیمیا نازآور، کوثر چشک، فرناز پوراحمدی بغدادآباد، سمیرا صالحی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
79 1121-NCSE5 (R1) تحلیل محتوای کتاب‌ علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی : کاوشی در غنای مفاهیم شیمی و انسجام مفهومی زهره حمزه لو، سارا نظر بیگی زاده، مائده نظر بیگی زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
80 1047-NCSE5 (R1) تحلیل محتوای کتب علوم ابتدایی از منظر قابلیت اجرا با کمک مواد کم‌هزینه و بازیافتی فاطمه سادات امیرفخریان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
81 1242-NCSE5 (R1) تحلیل محتوای کتب علوم دوره دوم ابتدایی از منظر پرداختن به مولفه‌های توسعه پایدار پروین روشن قیاس چرمهینی، الهام سادات درخشان، راضیه لطیفی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
82 1020-NCSE5 (R1) تحلیل مزایا، چالش‌ها و ابزارهای آزمایشگاه فناوری‌های نو آموزشی VR, AR و MR در بهبود فرآیندهای یاددهی - یادگیری محدثه السادات حسینی، علی بهادری، الهه قوام‌زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
83 1037-NCSE5 (R3) «تحلیل نظام‌مند روش‌های ارزشیابی درس علوم ابتدایی با رویکرد تلفیقی استیم» فاطمه اکرمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
84 1183-NCSE5 (R1) تحول در آموزش علوم تجربی با تکیه بر خلاقیت، فناوری و یادگیری کاوش‌محور مریم کیانی، حامد عسگرخان مسکن پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
85 1115-NCSE5 (R3) تحول در آموزش علوم درایران بر پایه مقایسه با نظام های آموزشی برتر جهان مرضیه کمپانی سعید پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
86 1210-NCSE5 (R1) تکنیک های نوین ارزشیابی در درس علوم تجربی نرگس صفری، فاطمه منصوری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
87 1079-NCSE5 (R1) تلفیق الگوی پیش‌سازمان‌دهنده و روش تدریس فعال در آموزش علوم تجربی: تحلیل پداگوژیکی یک طرح درس مبتنی بر طبیعت‌گردی زاهده کاظمی، حامد کاظمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
88 1146-NCSE5 (R1) تلفیق روایت‌گری داستانی و بازی نقش در آموزش مفاهیم زنجیره غذایی (با رویکرد نظریه اجتماعی- فرهنگی ویگوتسکی) علی نوذری، حمید براتی، محسن چگین پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
89 1286-NCSE5 (R2) دلالت های رویکرد سازنده گرایی در آموزش علوم تجربی ابتدایی مهین داورپناه، امین باقری کراچی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
90 1108-NCSE5 (R1) راز عبور برق در یخ، بررسی رسانایی الکتریکی براساس ساختار بلوری مولکولی آن در شیمی دوازدهم ولی الله میرجلیلی، پرتو زمانی، کیمیا شریفی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
91 1129-NCSE5 (R2) راهکارهای تقویت انگیزه دانش آموزان به یادگیری و ارائه مدل ترکیبی برای طراحی تدریس انگیزشی علوم تجربی علی رضا حیدری پور، حسین خدابنده لو، علی بیت داغر پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
92 1117-NCSE5 (R1) راهکارهای تقویت انگیزه و علاقه دانش‌آموزان به یادگیری علوم‌تجربی شبنم عباسی، هانیه اقوام خرازی، الهه معینی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
93 1092-NCSE5 (R2) راهکارهای تقویت انگیزه و علاقه دانش‌آموزان به یادگیری علوم تجربی مهرانگیز دراجی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
94 1259-NCSE5 (R1) راهکارهای مؤثر در تقویت انگیزه و علاقه‌مندی دانش‌آموزان به یادگیری علوم تجربی نعمت اله قنبری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
95 1270-NCSE5 رهیافتی نوین در فرآیند یاددهی-یادگیری: واکاوی تأثیر راهبرد وب‌کوئست در پرورش سه‌گانه‌ی شناختی، انتقادی و حل‌مسئله در درس علوم تجربی محمد غفارزاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
96 1214-NCSE5 (R1) روش های خلاقانه تدریس علوم! کلید آموزش موثر در دنیای امروز وحیده صادقی، زهرا توکلی نژاد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
97 1188-NCSE5 (R2) روش‌های نوین و خلاقانه در تدریس علوم‌تجربی اعظم نیکنام شیری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
98 1179-NCSE5 (R2) رویکرد آموزش علوم تجربی مبتنی بر آموزه های قرآن کریم محمدعلی شکری نیا، منصوره صداقت پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
99 1012-NCSE5 سفر به دنیای شگفت‌انگیز زیست: تحلیل مفاهیم علوم زیستی در پایه پنجم ابتدایی فاطمه یوسف فرد، هانیه اشراقی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
100 1051-NCSE5 (R1) سنجش اثربخشی روش‌های فعال گروهی (پروژه، بحث، آزمایشگاه و بازی آموزشی) در یادگیری علوم تجربی فهیمه کرمی قره قشلاقی، مهسا مرادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
101 1260-NCSE5 سنجش خوانایی بخش‌های شیمی، زیست‌شناسی و زمین‌شناسی کتاب علوم تجربی پایه هشتم براساس شاخص گانینگ‌فوگ رضا زنگارکی فراهانی، امیرحسین زنگارکی فراهانی، محمدرضا فراهانی، امین نصراله زاده حق گو پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
102 1041-NCSE5 (R2) سند برنامه درسی ملی و ویژگی های مطلوب در برنامه ریزی درسی آموزش علوم تجربی سیده زهرا افشونی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
103 1158-NCSE5 (R1) شناسایی و مدیریت مواد شیمیایی بی‌نشان (بدون برچسب) توام با روش‌های کلاسیک و هوش مصنوعی ولی الله میرجلیلی، امیرحسین بسته آهنگ پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
104 1291-NCSE5 (R1) ضرورت انجام آزمایش‌های ساده و کم هزینه و ایجاد یادگیری فعال در دانش‌آموزان سعیده زاهدی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
105 1040-NCSE5 طراحی الگوی یاددهی–یادگیری علوم تجربی مبتنی بر رویکرد استم در مدارس ابتدایی سعید شیخی، فاطمه اکرمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
106 1049-NCSE5 طراحی برنامه آموزشی استیم محور در آموزش علوم‎ تجربی فهیمه کرمی قره قشلاقی، آیناز عاطف پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
107 1145-NCSE5 (R1) طراحی چارچوب آموزشی مبتنی بر واقعیت افزوده برای درک مفاهیم سیستم گردش خون علی نوذری، حمید براتی، محسن چگین، حسن نوذری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
108 1028-NCSE5 (R1) طراحی و اجرای آزمایش‌های ساده و کاربردی در مدارس: رویکردی تلفیقی برای تحول آموزش شیمی در بستر یادگیری تجربی ابوالفضل سلیمی، معصومه خانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
109 1078-NCSE5 (R1) طراحی و اعتبارسنجی یک چارچوب پداگوژیکی برای کاربرد هوش مصنوعی مولد (Generative AI) در تدریس کاوش‌محور علوم تجربی زاهده کاظمی، حامد کاظمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
110 1161-NCSE5 (R1) طوفان های ژئومغناطیسی: از فیزیک خورشیدی تا ضرورت آموزش آن در کلاس درس محمد جواد کلائی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
111 1264-NCSE5 (R1) فنّاوری‌های نوین در آموزش علوم تجربی امیر فرح نسب، ابوالفضل مرادی مزرعه نو پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
112 1099-NCSE5 کابرد واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در آموزش علوم تجربی وحیده صادقی، ملیکا رشیدی مقدم پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
113 1222-NCSE5 (R1) کاربرد آینه ها در پزشکی: رویکرد آموزشی برای فهم پدیده‌های های نوری در علوم تجربی معصومه غلامرضازاده، سمیه کیانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
114 1136-NCSE5 (R1) کاربست روش ساختارگرایی در آموزش علوم تجربی: رویکردی مفید برای درک عمیق مفاهیم علمی محمدطاهر رضائی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
115 1169-NCSE5 (R1) کارکردهای آموزشی و پژوهشی آزمایشگاه های مدارس در ارتقای یادگیری علوم تجربی: مرور نظام‌مند شواهد و چالش ها حسن مدرس زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
116 1013-NCSE5 (R1) کاهش میزان بد مفهومش های دانش آموزان در مفهوم صوت با استفاده از روش معمای تصویری فاطمه محمد پور، مدینه کریمی پور، صفیه رضایی، فاطمه امیری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
117 1143-NCSE5 (R1) کاوش رویکرد تلفیقی در آموزش علوم‌تجربی با بهره‌گیری از علوم جغرافیا علیرضا دویران پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
118 1133-NCSE5 (R1) ماهیت پویای علم و جایگاه پژوهش در تحول علوم پایه سلما الیاسی، فهیمه کرمی قره قشلاقی، فاطمه راعی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
119 1125-NCSE5 (R1) مرور نظام‌مند نقش واقعیت‌افزوده در آموزش مفاهیم سه‌بعدی علوم متوسطه: شواهد جهانی و پیشنهادهای اجرایی برای ایران سبحان شیخ، سمانه وحید، محمد جواد کیخا پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
120 1157-NCSE5 (R1) مرورنظامند روش تدریس پرسشگری در کلاسهای درس علوم امیر عباسی پزانی، امیرمحمد کرامت لو، وحید فلاح حمیدابادی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
121 1163-NCSE5 (R4) مروری بر کج فهمى های رایج در مبحث اسید و باز مهشید فرهودیان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
122 1272-NCSE5 (R1) مروری بر مزیت ها و چالش های آموزش علوم در فضای باز عصمت کوهساریان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
123 1031-NCSE5 (R1) مروری بر نقش آموزش علوم تجربی در پرورش نگرش های زیست محیطی، مهارت‌های زندگی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در دانش آموزان حسن مدرس زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
124 1156-NCSE5 (R2) مطالعه تطبیقی بر رویکرد آموزشی علوم تجربی در ایران با سایر کشورهای درحال توسعه جهان سیاوش شبانکاره، فاطمه عزیز زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
125 1241-NCSE5 (R1) مطالعه تطبیقی سوالات علوم تجربی آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد بر اساس طبقه‌بندی بلوم ذکیه زنگارکی، مهشید گلستانه، راحیل حسنوند پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
126 1085-NCSE5 (R1) مطالعه نقش‌ هوش مصنوعی در طراحی آزمایش‌های کم هزینه و خلاقانه برای افزایش علاقه‌مندی دانش‌آموزان به درس علوم تجربی فرزاد گندمی، علی غریب، محمد مهدی محمد نژاد، محمد طاها عابدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
127 1088-NCSE5 مطالعه‌ی اثربخشی گردش‌های علمی بر یادگیری و یادداری دانشجویان دختر در آموزش‌ علوم‌تجربی فاطمه نامجو، manijeh nematpour پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
128 1106-NCSE5 (R1) مطالعه‌ی تطبیقی اهداف مبتنی بر مفاهیم زیست‌محیطی در کتاب‌های علوم و سیاست‌های کلان آموزشی یاسر احمدی، عبداله عالی شیرمرد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
129 1218-NCSE5 (R1) مقایسه آب مقطر، متانول و اتانول در عصاره گیری چای کوهی- پژوهشی برگرفته از شیمی دهم ولی الله میرجلیلی، محمدجواد سعیدی پناه، کمیل محمدی سربنانی، علی پزشکی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
130 1280-NCSE5 مقایسه روش تدریس درس علوم ابتدائی در کلاس‌های چندپایه و تک‌پایه در ایران اسحاق کوسه غراوی، سارا عابدی کوشکی، پویا قدنه، پوریا کر پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
131 1267-NCSE5 نقش آزمایش های کم هزینه در تقویت درک مفاهیم علمی دانش آموزان ابتدایی صالحه زاور، علی نخعی قطروئی، احمدرضا محمودی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
132 1292-NCSE5 (R1) نقش آموزش علوم تجربی در تقویت مهارت‌های شناختی دانش‌آموزان: تحلیلی بر رویکردها و چالش‌ها یاسر احمدی، عبداله عالی شیرمرد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
133 1030-NCSE5 (R1) نقش آموزش علوم در ارتقای سواد زیست‌محیطی و شکل گیری رفتارهای مسئولانه در دانش آموزان سعیده علی محمدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
134 1185-NCSE5 (R1) نقش ثابت دی الکتریک درفهم رفتار مایعات: پیشنهادی برای تقویت آموزش مفاهیم در علوم تجربی ولی الله میر جلیلی، بدریه بدری، ریحانه دهقان دهنوی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
135 1216-NCSE5 (R1) نقش چت بات های آموزشی مبتنی بر هوش مصنوعی در تقویت سواد زیستی دانش آموزان دبیرستانی حسین خان احمدی، امیرحسین خاکلی، یحیی رجبی، بلال رحمان زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
136 1056-NCSE5 (R1) نقش فعالیت‌های عملی و آزمایشگاهی در آموزش علوم تجربی مهدی عابری، حافظ بناساز، محمدکریم توکلی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
137 1019-NCSE5 (R1) نقش فناوری‌های نوین در بهینه‌سازی فرآیندها و داده‌ها در آموزش علوم تجربی شبنم عباسی، ستایش عزتی، ستایش قاسمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
138 1219-NCSE5 (R1) نقش محوری آزمایش‌های عملی در آموزش علوم تجربی مبتنی بر کاوشگری احمد کمالیان فر، عباس نوری‌فیروزی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
139 1076-NCSE5 (R1) نقش مدل‌های زبانی بزرگ در تحول در آموزش و یادگیری علوم‌تجربی: تحلیل مقایسه‌ای قابلیت‌ها و چالش‌های چت‌بات‌های ChatGPT و DeepSeek نوشین گشمردی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
140 1023-NCSE5 (R2) نقش معلم، دانش آموز و اولیاء در برنامه درسی آموزش علوم‌تجربی خاطره خسرویان دهکردی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
141 1057-NCSE5 (R2) نقش هوش مصنوعی در بهبود فرایند یادگیری درس علوم تجربی فرزانه فرحی، ساره فرحی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
142 1048-NCSE5 (R1) نقش هوش مصنوعی در تحول و نوآوری پژوهش‌های آزمایشگاهی شیمی فائزه شه دوست فرد، نیما علیزاده، امیررضا فلاحی جویباری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
143 1123-NCSE5 (R2) نقش هوش مصنوعی و فناوری‌های واقعیت افزوده در توسعه آزمایشگاه‌های مجازی علوم تجربی و بهبود یادگیری مفهومی دانش‌آموزان فاطمه عبادی فرد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
144 1165-NCSE5 (R1) نوآوری در آموزش علوم تجربی: شناسایی چالش‌ها و ارائه راهکارهای خلاقانه مبتنی بر فناوری و یادگیری فعال عرفان پولادوند، سما محمدی، پرویز انصاری راد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
145 1294-NCSE5 واکاوی ابعاد و مولفه های دانش پداگوژیکی محتوایی معلمان دوره ابتدایی برای تدریس درس علوم حمید طریفی حسینی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
146 1103-NCSE5 (R1) وایتکس لکه‌بر است یا سفیدکننده؟ رویکردی آموزشی بر پایه مبحث اکسایش–کاهش در شیمی دوازدهم ولی الله میرجلیلی، کیمیا شریفی، پرتو زمانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
147 1284-NCSE5 (R1) یادگیری مبتنی بر کاوشگری در آموزش علوم تجربی: مروری بر پژوهش‌ها و رویکردها محمدحسن بازوبندی، محمد دانش، فاطمه فرزی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر